عـًٍـنــدلـ#ـيـبـًٍـ**ـ آلـدقًٍـى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عـًٍـنــدلـ#ـيـبـًٍـ**ـ آلـدقًٍـى

نرحب بكم معنا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجوكى حلولوى مشكلتى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مرمر

مرمر

المساهمات : 32

ارجوكى حلولوى مشكلتى Empty
مُساهمةموضوع: ارجوكى حلولوى مشكلتى   ارجوكى حلولوى مشكلتى Icon_minitimeالأحد مارس 30, 2008 2:16 pm

انا بقى موضوعى غريب وعاوزه حل عاجل فيه:؟ فى واحد بيحبنى من عل النت بس كان غريب معايا شويه بمعنى ادق كان واخد ثقه زايده وفاهم انى بحبه من غير مقوله انى بحبه وخد نمره الموبايل عشان يكلمنى ومدنيش نمره موبايله عشان كان مسروق ومرديش يقولى المهم بيعد يقولى انه بيحبنى كل شويه وانا حاسه انه بيكدب عليا اعمل ايييييه عشان اعرف اذا كان بيكدب ولا لأ ولو كلامه صادق اعرف بردو منين المشكلة دى انا شوفتها وحبيت ارد عليها من خلال المنتدى هنا وبقول وانتى عرفتى منين انة هو بيحيك الحب مش كلمة بتتقال الحب احساس ميقدرش يتوصف وصدقنى حاولى تبعدى عنة وبعدين اساسا مفيش حاجة اسمها حب نت ممكن يكون صداقة لاكن حب معقتدش ازاى ممكن تامنى لانسان متعرفيش عنة حاجة يارت تفكرى فى كلامى واتمانلك السعادة وتلاقى الانسان المناسب اختك مرمر
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 53

ارجوكى حلولوى مشكلتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجوكى حلولوى مشكلتى   ارجوكى حلولوى مشكلتى Icon_minitimeالإثنين مارس 31, 2008 5:21 am

والله مش عارف اقولك اية بظبط
بس انا مختلف مع مرمر عشان حكاية
حب النت دى اكيد فى حب مش شرط الوسيلة
اية بس فية حولى تجربى معاة وسايل تعمل اميلات
وتكلمية تشوفى هيعمل اية بس لفترة طويلة ولو قال انو بيحبك
زى ما قلك انتى فى الاول يبقا دا انسان كداب وبيتساله بيكى ولو عزتى طرق تانى انا موجود قليلى

تحياتى ليكى /admin
https://abo-gresha.yoo7.com

ارجوكى حلولوى مشكلتى
صفحة 1 من اصل 1