عـًٍـنــدلـ#ـيـبـًٍـ**ـ آلـدقًٍـى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عـًٍـنــدلـ#ـيـبـًٍـ**ـ آلـدقًٍـى

نرحب بكم معنا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

رد على حقائق المراة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مرمر

مرمر

المساهمات : 32

رد على حقائق المراة Empty
مُساهمةموضوع: رد على حقائق المراة   رد على حقائق المراة Icon_minitimeالجمعة أبريل 04, 2008 5:21 am

انا جيت ارد على حقاءق عن المراء معرفتش فعشان كدا حبيت اخد الموضع وارد علية هنا واول حاجة االمراه الجميله جوهره .. والعاقله كنز طبعا دى حقيقة لان الجمال جمال الدخل مش الخارج وممكن تكون واحدة جميلة جدا بس مش عاقلة او متعرفش تحافظ على بيتها عشان كدا العقل والهدوء اجمل من جمال الخارج وانا متفقة معها فى النقطة دى
المراه هى التى تعطيك الحياه وهى ايضا التى تنتزعها منك طبعا
دى حقيقة اخرى عشان الرجل بدون المراء لايستطيع الحياة فى توهبة وقتها وراحتها من اجلة ووراء كل راجل عظيم امراءاذا احبت المراه ضحت بنفسها واذا كرهت ضحت بغيرها ودى بروضة حقيقة لان المراء لما تحب بتحب بجد ولما بتكرة بتكرة بجد ان شان المراه غريب .. فاحسن سياسه معها ان تتركها قبل ان تتركك طبعا انا مش فاهمة الحتة دى يعنى اية امرها غريب واية سياسية تتكرها قبل ماتتكركك داة دليل على ان معظم الولاد بيكونوا واخدنها تسلية ولما يزهقوا يسبوها الاول صح يارت وللد يفهمنى الحتة دىلا شىء يجعل المراه تشك فى زوجها الا عندما يقول لها الحقيقه
معتقدش انا ممكن واحد يقول الحقيقة وزوحتة تشك فية وفى الاخر طبعا الحياة متفعش راجل لوحدة او مراة لوحدها لان الاتنين حاجة واحدة وسلامى لالاخ تيتان وبقولة انت متحامل على المراة فى بعض الحاجت ودى وجهة نظرى ويارب الموضع يعجبكوا اختكوا مرمر
norelhoda

norelhoda

المساهمات : 33

رد على حقائق المراة Empty
مُساهمةموضوع: رد: رد على حقائق المراة   رد على حقائق المراة Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 22, 2008 4:40 pm

عندك حق مرمر يا ريت اي ولد يوضح لينا وجهت نظره في

أحسن سياسه معها ان تتركها قبل ان تتركك

تقبلي مروري

ba7rel7iah

رد على حقائق المراة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حقائق عن المراه