عـًٍـنــدلـ#ـيـبـًٍـ**ـ آلـدقًٍـى

نرحب بكم معنا

الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 

رد على حقائق المراة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مرمر

مُساهمةموضوع: رد على حقائق المراة   الجمعة أبريل 04, 2008 5:21 am

انا جيت ارد على حقاءق عن المراء معرفتش فعشان كدا حبيت اخد الموضع وارد علية هنا واول حاجة االمراه الجميله جوهره .. والعاقله كنز طبعا دى حقيقة لان الجمال جمال الدخل مش الخارج وممكن تكون واحدة جميلة جدا بس مش عاقلة او متعرفش تحافظ على بيتها عشان كدا العقل والهدوء اجمل من جمال الخارج وانا متفقة معها فى النقطة دى
المراه هى التى تعطيك الحياه وهى ايضا التى تنتزعها منك طبعا
دى حقيقة اخرى عشان الرجل بدون المراء لايستطيع الحياة فى توهبة وقتها وراحتها من اجلة ووراء كل راجل عظيم امراءاذا احبت المراه ضحت بنفسها واذا كرهت ضحت بغيرها ودى بروضة حقيقة لان المراء لما تحب بتحب بجد ولما بتكرة بتكرة بجد ان شان المراه غريب .. فاحسن سياسه معها ان تتركها قبل ان تتركك طبعا انا مش فاهمة الحتة دى يعنى اية امرها غريب واية سياسية تتكرها قبل ماتتكركك داة دليل على ان معظم الولاد بيكونوا واخدنها تسلية ولما يزهقوا يسبوها الاول صح يارت وللد يفهمنى الحتة دىلا شىء يجعل المراه تشك فى زوجها الا عندما يقول لها الحقيقه
معتقدش انا ممكن واحد يقول الحقيقة وزوحتة تشك فية وفى الاخر طبعا الحياة متفعش راجل لوحدة او مراة لوحدها لان الاتنين حاجة واحدة وسلامى لالاخ تيتان وبقولة انت متحامل على المراة فى بعض الحاجت ودى وجهة نظرى ويارب الموضع يعجبكوا اختكوا مرمر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
norelhoda

مُساهمةموضوع: رد: رد على حقائق المراة   الثلاثاء أبريل 22, 2008 4:40 pm

عندك حق مرمر يا ريت اي ولد يوضح لينا وجهت نظره في

أحسن سياسه معها ان تتركها قبل ان تتركك

تقبلي مروري

ba7rel7iah

لا يا رفيق الروح والنفس لن تكون في نفسي خبرا اكن بالامس الموت لي اهون لو في يوم

اصبحت خبرا بالامس

عمـــــ مانسيتك ــــــــرىno name
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

رد على حقائق المراة